درباره بنای مصلی‌ها که نمونه‌های بزرگ شده محراب‌ها هستند | شکوهی ۳۰۰ ساله در پایین خیابان گزارشی تاریخی از یک کاربری متفاوت برای بنای تاریخی کنار دروازه «پایین‌خیابان» | نشست دیپلماتیک در «باغ مصلی» جوانان افغانستان بربام فوتسال آسیا ایستادند بوستان خطی اسماعیل آباد در آستانه بهره‌برداری | افزایش ۷۲ هزار مترمربعی فضای سبز مشهد تا ماه آینده  شهردار مشهد مقدس خبر داد: بهره‌برداری از ایستگاه بسیج خط۳ مترو مشهد در دهه فجر ۱۴۰۴ + فیلم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد: نسخه مازوت کم‌گوگرد برای کاهش آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها + فیلم اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد (۸ آبان ۱۴۰۴) انصاری: نظام ویژه استاندارد خراسان رضوی تدوین می‌شود | اعطای «نشان ملی زائر» از سال ۱۴۰۵ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بهبود ترافیک و توسعه حمل‌ونقل، اولویت شورای ششم است شهردار مشهدمقدس: تقاطع انقلاب اسلامی گره‌گشای ترافیک مناطق جنوبی و مرکزی شهر است + فیلم تکمیل ۱۱ بخش از ۱۲ پروژه ساماندهی تقاطع انقلاب اسلامی مشهد مشهد در وضعیت قرمز آلودگی | امروز نفس‌کشیدن سخت شد! (پنجشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۴) مسیر دسترسی بولوار امام‌خمینی(ره) به میدان حافظ در تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی مشهد بازگشایی شد پایان انتظار و نفس تازه در بولوار شهید فخرایی مشهد | ۵ سال خاک و تاریکی به آسفالت و روشنایی رسید ضرورت تأمین منافع مردم مشهد در طرح بلندمرتبه‌سازی شهر بازگشایی مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ درتقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری حادثه، مستأجر ساختمان‌های ناایمن شهر | گزارش آخرین وضعیت ۶۵۰ ساختمان ناایمن در بافت شهری مشهد
سرخط خبرها

اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد اعتبار برای راه‌اندازی خط ۳ قطارشهری مشهد | برای تأمین واگن‌ها مشکلی نداریم

  • کد خبر: ۳۱۶۸۶
  • ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد اعتبار برای راه‌اندازی خط ۳ قطارشهری مشهد | برای تأمین واگن‌ها مشکلی نداریم
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد گفت: راه‌اندازی خط ۳ قطارشهری مشهد نیازمند ۳۰۰۰ میلیارد اعتبار است.

جانقربان/شهرآرانیوز- کیانوش کیامرز در حاشیه مراسم ادامه حفاری پروژه خط ۳ قطارشهری مشهد (پایانه مسافربری تا شهرک ابوذر) افزود: شهرداری مشهد ۱۰۰۰ میلیارد از اعتبار مورد نیاز خط جدید را تأمین کرده است و ۲۰۰۰ میلیارد باقی‌مانده در یک سال آینده تأمین خواهد شد.


وی اظهار کرد: خط ۳ قطارشهری مشهد در ۳ گام پیش خواهد رفت که این تقسیم‌بندی‌ها به‌دلیل هزینه‌های بسیار بالای این پروژه است.


این مقام مسئول گفت: مسیر پایانه تا میدان شهدا، میدان شهدا تا امامت ۴۹ و محدوده الهیه ۳ گام پیش‌بینی شده هستند که آن‌ها را پیش خواهیم برد.


مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد اظهار کرد: طول خط ۳ قطارشهری مشهد ۲۸.۵ کیلومتر است که ۵/۵ کیلومتر آن در گام اول، ۶ کیلومتر در گام دوم و باقی در گام سوم راه‌اندازی خواهد شد.


کیامرز با اشاره به اینکه اولویت پولی برای راه‌اندازی گام یک است که به حرم مطهر متصل می‌شود، افزود: تنها مسئله تأمین منابع مالی است و اکنون برای حفاری مسیر پایانه تا شهرک ابوذر ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.


وی گفت: ۳۰ درصد از اجناس استفاده‌شده در این پروژه خارجی است که امیدواریم بتوانیم هزینه‌های آن را تأمین کنیم.


کیامرز اظهار کرد: برای تأمین واگن‌ها مشکلی نداریم و در حفاری‌های زیرزمینی باتوجه‌به فناوری‌هایی که در اختیار داریم به مشکلی برنخواهیم خورد.


گفتنی است حفاری مسير پايانه مسافربری امام رضا(ع) تا شهرک ابوذر به طول ۶.۳ کیلومتر است و تا مهرماه سال آینده به پایان خواهد رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->