روایتی از آخرین دستاورد‌های مدیریت شهری مشهد در دوازدهمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری | از دستگاه ریشه‌کن تا پهپاد‌های اطفای حریق + فیلم شهرداری مشهد پیشگام در استفاده از فناوری‌های نوین حاجی‌بگلو: مدیریت شهری مشهد نگین تمامی حوزه‌های مدیریت شهری در خاورمیانه است رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور: بخش خصوصی اصلی‌ترین حامی مدیریت شهری است+ویدئو پارک خطی شش‌هکتاری در محله شهرک شهید رجایی مشهد به بهره‌برداری می‌رسد + تصاویر انعقاد قرارداد مشارکت شهرداری مشهد با کمیته امداد امام خمینی (ره) معاون استاندار خراسان رضوی: برقی‌کردن قطار مشهد- تهران ۲ میلیارد دلار هزینه دارد پلمب کارگاه تولیدی لوازم آرایشی غیرمجاز در کاشمر (یکم آذر ۱۴۰۳) ناصحی: مشهد قطب دیپلماسی شهری در کشور است ورود نخستین اتوبوس برقی به مشهد تا ۴۵ روز دیگر ارتقای پرشتاب زیرساخت‌های حمل‌و‌نقل بار در مشهد عزم جدی شورا و مدیریت شهری مشهد مقدس برای تقویت دیپلماسی شهری برگزاری اولین نشست شهر‌های ایرانی شرکت‌کننده در اجلاس بریکس پلاس در مشهد + فیلم (یکم آذر ۱۴۰۳) اجرایی‌شدن تنها ۳۰ درصد از پروژه‌های عمرانی مصوب شهر مشهد قطار برقی مشهد-تهران روی ریل تحقق | استاندار خراسان رضوی: با حمایت و اعتبار بودجه‌های ملی قرار است این پروژه به سرانجام برسد آغازبه‌کار دوازدهمین نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از امروز (یکم آذر ۱۴۰۳) رونمایی از پهپاد‌های آتش نشان در نمایشگاه تخصصی خدمات شهری شهردار مشهد: تقویت دیپلماسی، از سیاست‌های اصلی مدیریت شهری است نشست رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد با احزاب سیاسی | گفتگو با فعالین اجتماعی، کلید بهبود مدیریت شهری در مشهد حضور دادپزشک در آرامستان‌های شهرداری مشهد برای تسریع خدمت‌رسانی به خانواده‌های متوفیان تقدیر فرماندار مشهد از شهردار مشهدمقدس (۳۰ آبان ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد اعتبار برای راه‌اندازی خط ۳ قطارشهری مشهد | برای تأمین واگن‌ها مشکلی نداریم

  • کد خبر: ۳۱۶۸۶
  • ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۲
اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد اعتبار برای راه‌اندازی خط ۳ قطارشهری مشهد | برای تأمین واگن‌ها مشکلی نداریم
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد گفت: راه‌اندازی خط ۳ قطارشهری مشهد نیازمند ۳۰۰۰ میلیارد اعتبار است.

جانقربان/شهرآرانیوز- کیانوش کیامرز در حاشیه مراسم ادامه حفاری پروژه خط ۳ قطارشهری مشهد (پایانه مسافربری تا شهرک ابوذر) افزود: شهرداری مشهد ۱۰۰۰ میلیارد از اعتبار مورد نیاز خط جدید را تأمین کرده است و ۲۰۰۰ میلیارد باقی‌مانده در یک سال آینده تأمین خواهد شد.


وی اظهار کرد: خط ۳ قطارشهری مشهد در ۳ گام پیش خواهد رفت که این تقسیم‌بندی‌ها به‌دلیل هزینه‌های بسیار بالای این پروژه است.


این مقام مسئول گفت: مسیر پایانه تا میدان شهدا، میدان شهدا تا امامت ۴۹ و محدوده الهیه ۳ گام پیش‌بینی شده هستند که آن‌ها را پیش خواهیم برد.


مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد اظهار کرد: طول خط ۳ قطارشهری مشهد ۲۸.۵ کیلومتر است که ۵/۵ کیلومتر آن در گام اول، ۶ کیلومتر در گام دوم و باقی در گام سوم راه‌اندازی خواهد شد.


کیامرز با اشاره به اینکه اولویت پولی برای راه‌اندازی گام یک است که به حرم مطهر متصل می‌شود، افزود: تنها مسئله تأمین منابع مالی است و اکنون برای حفاری مسیر پایانه تا شهرک ابوذر ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.


وی گفت: ۳۰ درصد از اجناس استفاده‌شده در این پروژه خارجی است که امیدواریم بتوانیم هزینه‌های آن را تأمین کنیم.


کیامرز اظهار کرد: برای تأمین واگن‌ها مشکلی نداریم و در حفاری‌های زیرزمینی باتوجه‌به فناوری‌هایی که در اختیار داریم به مشکلی برنخواهیم خورد.


گفتنی است حفاری مسير پايانه مسافربری امام رضا(ع) تا شهرک ابوذر به طول ۶.۳ کیلومتر است و تا مهرماه سال آینده به پایان خواهد رسید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->